12.01.2011

this is not a butterfly blog...

http://www.flickr.com/photos/kevenlaw/1357988097/

But it sure looks like it. 
Men tränar faktiskt på att länka bilder på rätt sätt. Nyligen blivit av med bloggoskulden.
Känner mig sådär fruktansvärt typisk "tjejig" som lägger ut en bild på en fjäril. Det i kombination med min rosa bakgrund och min fjäril i loggan gör min nystartade hobby till en gullig liten shabby-chic-hörna i denna oändliga bloggvärld. Snart börjar jag väl länka till Gynnings blogg. Eftersom hon älskar fjärilar så har det på något sätt blivit lite tabu att erkänna att jag känner likadant. Fast å andra sidan så verkar jag ju ha full koll på vad just Gynning älskar. Så det är väl till att erkänna att jag helt enkelt är en tjejig och fjärilsälskande bloggerska numera. Fast det tar emot som fan. Se där. En liten svordom för att ändå verka lite tuff. Där fick jag till det. 

(Förresten. Grattis Gynning till graviditeten.)

2 kommentarer:

  1. Jenny, mor till talibanerna.1 december 2011 kl. 12:28

    Du vet att shabby chick betyder skabbig skit på skånska va?

    SvaraRadera
  2. Passar u mig utmärkt! Här hemma är det mesta ganska skabbigt, och definitivt skitigt! :-)

    SvaraRadera