2.22.2012

This is not very interesting.

Hej kära lilla bloggen
(som ändå ingen läser, eller herregud! Hur kan jag kalla finaste Kollijox för ingen! Förlåt!).

Nya jobbet har slukat all min tid. Jag älskar det. Jobbet alltså. Men blir många nya intryck. Behövde verkligen detta sportlovet för att sålla bland intrycken och inte tappa bort mig själv. Tyvärr blev Stora D sjuk i fredags. Givmilt delade hon med sig. Feber, hosta och snörvel härjar här hemma... Hur som helst - jag målar naglarna mintgröna och drömmer om sommarkvällar med vindrickande i hammocken.
Snart. Håll ut. Snart kommer den. Våren.

5 kommentarer:

  1. Jag läser också! Tittar in varje dag!

    SvaraRadera
  2. Jippie! Min läsarskara har fördubblats!!!!

    Om du kollar in varje dag, så ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen på sistone...

    Kram på dig fina Kristina!

    SvaraRadera
  3. tror nog att det finns fler som läser...bara det att jag är så jä__a dampig med att skriva kommentarer...för att jag tycker att det är kul! kommunicera liksom ;)

    SvaraRadera
  4. Läser också ibland så klart :-) Hoppas ni snart mår bättre!!! Kram

    SvaraRadera
  5. Helnöjd bloggerska med så finfina läsare! Kanske inte kvantitet - men KVALITET!

    Kramen!

    SvaraRadera